Instrukcja wypełnienia zgłoszenia uczestnictwa w projekcie „Dostępna PK”

Do wypełnienia formularza wymagane jest konto Office 365:
https://di.multi-test.pk.edu.pl/uslugi-office-365-education-online-dla-pracownikow-pk/

Po zalogowaniu wypełniamy formularz:
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=8qzyXLSsHU-Adm7aPxge7W_E9SuH-vNDjx99s2Cj-8FUNjRHTEhFT0ExSEVCQUdSOU80WVNRNjQ2Qi4u

Załączniki do formularza:

1

Zamiast drukarki wybieramy Zapis do pliku PDF – w razie potrzeby łatwo będzie można ponownie wydrukować wypełniony formularz.

Następnie wybieramy:

  1. Więcej opcji
  2. Marginesy ustawiamy na Użytkownika (w Firefox Niestandardowe)
  3. Górny margines przeciągamy do wartości 29 mm (w Firefox wpisujemy w odpowiednie pola 0,29)
  4. Dolny margines przeciągamy do wartości 29 mm
  5. Wyłączamy nagłówki i stopki
  6. Drukujemy
2 zazn

Utworzyliśmy PDFa, teraz trzeba go wydrukować (już bez zmiany opcji).

Następnie otwieramy papier firmowy Dostępna PK – papier firmowy A4.pdf i drukujemy go na wydrukowanym wcześniej formularzu wybierając odpowiednią ilość kopii (proszę pilnować właściwego ułożenia kratek w drukarce).

Po podpisaniu wydruku przekazujemy go do Biura ds. Osób z Niepełnosprawnościami Politechniki Krakowskiej.

Ułatwienia dostępu:

Kontrast

Powiększ tekst

Zwiększ odstępy

Użyj czytelnych czcionek

Powiększ kursor

Podświetlenie linków

Zatrzymaj animacje

Resetuj ustawienia

Ułatwienia dostępu:
Kontrast
Powiększ tekst
Zwiększ odstępy
Użyj czytelnych czcionek
Powiększ kursor
Podświetlenie linków
Zatrzymaj animacje
Resetuj ustawienia
Przewiń do początku strony